Friday, December 12, 2014

Kuasa doa - BAD

Terima kasih Allah...kau maha mendengar..

Terjaga jam 5 pagi..terkebil2 fikir cmner nk cari duit pampers mimie..faham2 la bila dah tgh bulan, byk keperluan dah habis..

Bingkas bangun ambil wudhuk...bertahajud sebentar memohon redakan keresahan ..sempat juga baca surah kahfi dan RCA....lawan mata yang mengantuk serta perut yg mula memulas tiap kali aku nk solat...mmg cabaran btul tau..

Pagi tadi tiada berita aku akan dapat sumber kewangan..cpat2 mandi dan dhuha...aku yakin ada rezeki aku harini...aku aplikasikan teknik BAD (bertanya Allah dulu)..dengan bersungguh2 ...

Sementara tunggu ank2 bangun..aku mop lantai n basuh car porch...

Selesai semua, baru sarapan sambil on whatsapp...alhamdulillah, dalam sukar ada berita gembira...bonus Shaklee aku dah masuk..bantuan Allah datang tepat pada masanya..sujud syukur padamu ya Allah...

Speechless..

Allahuakhbar...

Terima kasih nani, aishah, biha dan yg lain sebab sentiasa bg semangat dan tarik akk kluar dari pulau alasan...

1 comment:

  1. Allah maha mendengar kak....semuanya dari diri akak juga.....semoga dipermudahkan segalanya...

    ReplyDelete

Komen lelaju lepas baca..tq..muahhh!!

Nuffnang Ads