Wednesday, December 17, 2014

Bulan ke 8 bersama vitamin C Shaklee

Pejam celik..pejam celik dah lebih kurang 8 bulan saya konsisten amik vitamin c dari Shaklee.

Dengan kos hanya 40sen saya mampu!!

Sebiji sehari jer pun..

Pernah jgk try 6 biji sehari untuk dapatkan kesan yg cepat..mmg berbaloi...jerawat yg x bermata boleh plak tunjukkan mata dia...apa lgik..saya pun beroperasilah mngeluarkan nanah n darah..2 hari kemudian..jerawat tu kering...alhamdulillah..real story wei...tp biasalah, parut luka tetap ada dan akan ambil masa utk hilang..yg pnting kna rajin..

Apa saya buat?..ramai yg suggest masker vitamin e pulak..memang melekit..tp saya x sapu satu muka...just tacap kt area tompok2 hitam jer dan kena sabar juga ya kawan2..bukan harini sapu esok dah hilang bekas jerawat tu...

Sempena promosi vitamin c dan vitamin e pada bulan ni..pe kata try sebotol setiap satu...penggunaan hingga 4 bulan..mmg berbaloi..

Vitamin e bukan jer melembabkan kulit, malah miss V kita juga...

Nk try?..meh tinggalkan komen atau msg sue..013-7095441

No comments:

Post a Comment

Komen lelaju lepas baca..tq..muahhh!!

Nuffnang Ads