Friday, December 19, 2014

1 rumah 1 pencuci serbaguna


Kenapa perlu macam tu ya... 


Sebab menjimatkan..dah tak perlu clorox, fabuloso, magic clean, cif dan pembersih yang seangkatan dengannya...tapi kalau korang nak guna juga, terpulang..tak de paksaan. 

Ada sebab aku suka guna basic H ni, salah satunya aku suka buih2 nya yang meriah bila mencuci peralatan buat kuih...minyak, butter n marjerin mudah tanggal...xde la membazir air kan...jimat tak?..jimat tak?..tangan aku ni kalah guna glo, kasar..pernah hilang garisan jari sebab kulit kering dan mengelupas. Sakit pulak tu..kesian kan kat aku...nampak sangat tak boleh buat kerja dapur..he3..

Menyental?..senyum jer skrang..klu dulu selalu suh suami aku buat..x kuasa nk aku nk berus baju aiman tu...skrng ni..berus manja2 jer pun daki kt leher n tangan baju tu mudah hilang..korang kenalah sapu skit basic H ni kat tmpt berdaki tu yer..

Bab mop rumah pun aku suka..mmg tak melekit n tak payah nak bilas..aku memang sekali jalan jer lah mengemop..xde la 2, 3 membilas sebab masih ada buih...aku pun malas...lebih lagi anak aku ni suka sangat kehulu kehilir bila aku tengah mengemop...so, kena buat kerja cepat-cepat.

Aku pun bancuh skit dalam botol spray, so anak2 pun boleh guna untuk lap meja...produk ni mesra alam dan tak bahaya sebab kandungan utama basic H ni ialah minyak jagung dan minyak kelapa ..tapi make sure ar dorng tak minum lak yer..

Banyak pulak menda yang aku suka buat sekarang..tu tandanya aku dah rajin..ha3...masuk bakul angkat sendiri...ha3..

Tapi percayalah, korang pun mesti suka sebab kerja korang jadi lebih mudah dengan hanya 1 produk serbaguna...

Harga?  hanya rm47/16oz

Order? hubungi saya jer

Suhaila Abu Bakar 
H/P : 013-7095441
Email : suesyg77@gmail.com

1 comment:

Komen lelaju lepas baca..tq..muahhh!!

Nuffnang Ads