Saturday, November 29, 2014

Kit vitamin

Ini lah kit vitamin saya untuk dibawa balik kampung..

Sikit jer?...aah..memang sikit jer sebab rumah mak ngan saya hanya 20 minit perjalanan jer...he3.. .

Klu habis nanti boleh balik utk top up...

Omega untuk aiman...supaya lebih fokus dalam class...minggu ni dia ada exam SDKA...hope he did well..

Juga utk sekecil...ain.mimie ngan sara..

Vita c untuk saya dan ank sulung, ika...apa sya mkn utk cantikkan kulit..dia akan tumpang mkn....she's my best friend too...dia juga testimoni terbaik saya...

Lecithin...teman baik saya untuk bakar lemak...syuhhhh...lemak g jauh2...

Zinc untuk saya juga...rawat rambut gugur dan utk pulihkan luka jerawat dgn cepat...

Nak cuba supplement Shaklee?..

Boleh hubungi saya ...

Suhaila 013-7095441

No comments:

Post a Comment

Komen lelaju lepas baca..tq..muahhh!!

Nuffnang Ads