Saturday, November 29, 2014

Nasi lemak daun pisang comel!!

Selamat pagi!!

Bismillah..sarapan nasi lemak pulak pagi ni...memang febret mimie ni..sebungkus dia punya..nmpk merah sambal tu?...sambalnya  pedas2 manja gitu...tp dia suka tapi sebelah mesti ada segelas air masak...ha3..mb pd dia nasi nmpk cantik kot...

Sekarang ni dia mesti rasa semua yg lintas dpan dia...dasat gak penangan Omega Guard Shaklee ni..

Nasi lemak ni nampak kecik jer..tp utk org yg diet mcm aku ni..itu dh memadai...xde la niat nak capai bungkusan kedua yg seksi dalam pinggan tu...tinggi wooo kalori dia...x per..nnt leh telan lecithin ngan alfalfa...

Harga seringgit jer..ada telur dadar ngan sambal..sambal pun ditepek ngan daun pisang tau...yang penting xde kacang tanah...selamat kulit i ...hi3...tak tau la apa spesis kulit aku ni..pntng mkn kacang..cfrm naik jerawat..mb mind aku dah set camtu kot...sbb tu mmg btul2 jerawat naik..

Aku tak ingat lak apa nma gerai ni..klu orang2 lama pasir gudang mesti tau..kt medan selera ..lgpun rata2 kedai makan skrang dorang dh gelar kebayan..

Nnt aku post gambar gerai tu yer..tunggu next entry naaaaa....

Ok..dah jom sambung mkn...

1 comment:

  1. Alolololo comel nya mimi.... Angkel nak sikit.....buleh?

    ReplyDelete

Komen lelaju lepas baca..tq..muahhh!!

Nuffnang Ads