Wednesday, November 26, 2014

Nak naik stage..jom cat walk reramai!!

Motivation & Recognition Rally

Alhamdulillah....giliran saya pula kali ni..

Tak menduga tercapai juga impian ni.. Sokongan dan doa restu dari suami, anak2, mak dan ayah serta keluarga Shaklee saya buat saya masih bertahan hingga kini...

Saya ingin berkongsi penghargaan ini bersama anak cucu peace of mind yang mempunyai semangat untuk keluar dari zon selesa mereka..

Keluarga Shaklee saya hebat...bukan setakat ajar untuk capai target jualan..amalan rohani pun sentiasa di spot check..masa kecik dulu mak ngan ayah pantau solat, puasa dan segala tatasusila kita...kini mak2 Shaklee saya akan sentiasa ingatkan supaya jgn selesa sangat dengan apa yg kita miliki sekarang..

..back to basic..syukur alhamdulillah

Kini, saya sentiasa rasa lebih baik dari semalam...

Terima kasih ibu Hanani Hamid . Jumpa di sana nanti. Nur Nabilah jom.

Takde bonus bernilai ribuan ringgit..tapi silaturrahim susur galur dari semua peringkat merupakan bonus yg paling bernilai...

4 comments:

  1. Tahniah ya Kak Sue...... Soooooo Sorry tak dapat hadirkan diri waktu tu.

    ReplyDelete
  2. Tahniah Kak Sue. So proud of you! :)

    ReplyDelete
  3. tahniah kak sue! doa je dpt baz iringkan, nk g tgk jauhhhh huhu

    ReplyDelete

Komen lelaju lepas baca..tq..muahhh!!

Nuffnang Ads