Friday, November 21, 2014

Naluri anak..

Ibu bangun mimie pun bangun..

Kuatnya naluri dia, perasan ibu tak ada kat sebelah..

Agaknya sebab dia menyusu badan..sebab tu nalurinya kuat..

2 tahun 5 bulan...masih menyusu badan..ada lagi ke air susu...

Insyaallah ada...sebab saya memang jaga makan..walau tak straight sangat...

Banyakkan minum masak

Elakkan kafein..sekali sekala minum x per..sbb saya ni hantu kopi jgk...he3...

Saya pun tak minum ais...sbb takut anak selesema dan saya akan sakit badan....ada ibu menyusu tahan ambil ais....terpulang pada masing-masing lah kan...

Selain tu saya makan lobak putih, sayur turi ngan sawi putih...tu jer...mkn nasi macam biasa jer..

Saya juga amik alfalfa dan esp utk bntu dapatkan susu yg berkualiti..

Supplement lain pun saya ambil jgk..

1.vita c pun saya ambil sebiji sehari...untuk kuatkan sistem imun

2.ostematrix utk tambahan kalsium dalam jisim tulang...so idakler sakit pinggang bila mood mimie nk menyusu secara marathon..ostematrix pun membantu perbaiki mood yang selalu swing tau...

No comments:

Post a Comment

Komen lelaju lepas baca..tq..muahhh!!

Nuffnang Ads