Saturday, August 30, 2014

Warisan sebuah cinta

Akhirnya lepas byk kedai dan bookstore yg sye pergi...

Bangga tau dpt bli majalah ni...

Sebab dia saya bersama Shaklee..walau saya tak direct dia..tp saya masih dalam susur galur grup jutawan beliau...

Allah tunjukkan jalan...saya berada bersama jutawan muslimah yang sungguh berkaliber ni...pertemuan pertama sungguh manis...dia tanpa segan duduk di sebelah saya...dapat berbual seketika...lembutnya bicara dia..wahhhh...bangga sesangat....

Apa yang buat saya terus bersama Shaklee ialah tentang amalan rohani...memang itu yang paling di terapkan...back to basic..sungguh bersyukur seolah dilahirkan semula...belajar terima ketentuan Allah...


Syarat yang utama untuk bersama grup jutawan ni :-

Sanggup korban masa santai
Sanggup bangun malam
Jangan tinggal solat
Sanggup jadi katak pekak
Rajin membaca

Suhaila 013-7095441


No comments:

Post a Comment

Komen lelaju lepas baca..tq..muahhh!!

Nuffnang Ads