Tuesday, August 12, 2014

Rindu awak 200%

Jatuh cinta dengan novel ni...x jemu ulang kali baca..ada sesuatu yg istimewa tapi hanya aku jer yg tahu...rasanya sesapa yg baca mesti dapat merasainya...perasaan setiap org tak sama...rindu tau bila novel ni tak de depan mata..
Hak milik aku...x leh share ngan orang lain...actually..ni novel keempat yg aku minat n baca ulang kali selain sindora.tangisan bulan madu dan ada lg satu tajuk tu..lupa plak...sanggup bersengkang mata nk habiskan novel tu...tu masa sekolah ar..since dh kahwin dan ada ank...lupakan dh minat baca novel...
Minat novel semula bila ank sulung aku membeli novel...tiap bulan mmg bg dia reward sbb tolong aku buat kerja rumah n jaga adik2 ...x sangka lak dia bli novel n jagi koleksi peribadi dia.
Minat kami sama...suka mmbaca...tapi lately nmpk dia baca novel seram...aku x suka pulak...penakut...he3....
Ok lah..sesapa yg tak tahu nk pilih novel apa untuk dibeli...boleh pilih yg ni...mmg tak menghampakan..n u know what..aku tak skip pun even satu bab tau..sebabbb...penulisannya x meleweh...simple n mudah faham..
Happy reading ;-)

No comments:

Post a Comment

Komen lelaju lepas baca..tq..muahhh!!

Nuffnang Ads