Sunday, August 3, 2014

Kemerdekaan dan GLA Complex



Ogos 2014 bulan merdeka...bulan GLA juga...sapa yang nak merdeka dan bebas dari masalah sengugut?kecelaruan emosi?period tak teratur?..meh cuba produk intimewa dari Shaklee ni...GLA COMPLEX...memang berbaloi..

Saya sendiri menggunakannya, ialah nak kongsi manfaat kenalah rasai dulu kan..baru kawan2 percaya...saya mula ambil gla dan alfalfa lepas period pertama...sebelum ni period memang kucar kacir sikit...so, memang payah sikit nak merancang kehamilan..maklumlah merancang sendiri..kalau terbabas..menguek lagi sorang baby kan...ha3..

Saya period lepas usia Mimie setahun...so, ketika inilah proses merancang kehamilan bermula. Saya masih ikut lagi pesanan doktor untuk kira hari subur..hmm..alhamdulillah, sekarang usia Mimie dah 2 tahun 2 bulan dan perancangan saya masih selamat. Lepas ambil alfalfa dan GLA, alhamdulillah saya lebih yakin selamat sebab period saya tetap tiap bulan..Namun, Allah maha berkuasa, kita hanya merancang...

Sesapa yang bercadang tak nak makan pil, buat implan, pasang IUD boleh lah cuba ambil GLA ni..sebotol tahan 2 bulan..harganya pulak memang berbaloi..

Untuk pembelian terus dan konsltasi percuma boleh hubungi saya Suhaila 013-7095441
Untuk pembelian secara online KLIK SINI



Testimoni GLA











Hamil setelah ber GLA









No comments:

Post a Comment

Komen lelaju lepas baca..tq..muahhh!!

Nuffnang Ads