Monday, November 4, 2013

Sesi Melembabkan Wajah

Selamat pagi..hari Isnin yang indah. En suami kena pergi "work"...he3...anak2 masih bercuti..hmmm..harini kena operasi kasut sekolah yer anak2...

Sblm tdur smlm en. suami mintak sesuatu...hmmm...apa tu???...rupanya dia mintak Vitamin E yang selalu saya makan..kulit dia bermasalah...mudah gatal2 kalau salah makan...so berkongsilah kami 3 beranak..

Untuk anak sulung - nk hilangkan parut jerawat..dh bermacam saya bagi dia untuk kurangkan jerawat dia...tp alhamdulillah pilihan kali ini serasi dengan dia..

Saya sendiri nk pudarkan parut ciken pox..

Baru seminggu guna ..dh terasa kelembapan pada kulit, muka pun dah tak berminyak bila bgn pagi..rasa selesa sangat...

Dan pilihan saya tentulah Shaklee..


Vitamin E Shaklee terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate and d-alpha tocophery acetate selain lengkap dengan Selenium (as selenium yeast)

Mengandungi :-
*Vitamin E (400IU) dari sumber semulajadi, minyak sayuran

*Selenium sebagai pelengkap bagi menyempurnakan aktiviti Vitamin E

*Grape seed extract (biji anggur)

Yang penting, tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawer tambahan

Pengambilan Vita E perlulah lengkap dengan Selenium untuk mendapat kesan pengambilan yang optimum kerana tanpa selenium, ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka panjang kerrana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik.

Sekiranya anda pengamal Vita E bukan berjenama Shaklee, pastikan anda juga membeli vitamin selenium supaya vitamin E tersebut dapat berfungsi dengan lebih baik.

Grape seed extract yang terdapat dalam Vita E Shaklee mengandungi pelbagai khasiat dan terbukti berkesan untuk membantu mengatasi kanser, serta amat baik untk awet muda dan memelihara kecantikan badan jika di amalkan secara konsisten.

Grape seed extract juga terbukti berkesan untuk:-

*menguatkan sistem imunisasi badan
*menurunkan paras kolestrol
*menghalang pembentukan darah beku


Banyak gelaran diberi untuk Vitamin E Shaklee ni ..ada yang panggil VITAMIN CINTA, VITAMIN MALAM JUMAAT malah ada jugak yg kata sebagai "SEX FOOD"

Jom baca peranannya kepada pasangan~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Peranan Vitamin E kepada Suami

1) Lebih bertenaga
2) Ereksi yang lebih lama
3) Lebih cepat terangsang
4) Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat

Peranan Vitamin E kepada Isteri

1) Lebih bertenaga
2) Ereksi yang lebih lama
3) Lebih cepat terangsang
4) Untuk menstabilkan hubungan seks/kewanitaan

Vitamin E amat membantu wanita dalam menstabilkan hormonnya sekaligus meningkatkan citarasa seksual terutama bagi wanita lepas bersalin yang memang rata-rata hilang mood dengan suami..betul x.. ; )

Vitamin E juga merupakan antioksidan yang hebat dan membantu mengelakkan masalah berkaitan dengan kanser prostat, kanser payudara, kanser serviks dan ovari

Jadikan hubungan suami isteri lebih meriah tanpa ubat-ubatan terlarang yang boleh menjejaskan kesihatan diri dan pasangan.

Kombinasi akan lebih harmoni sekiranya di ambil bersama alfalfa kerana fungsi alfalfa kerana boleh mengurangkan masalah "kekeringan ketika bersama" dan membantu mengurangkan masalah keputihan wanita.

Pst : menurut kajian, hasil dari pengambilan Vitamin E ini dapat dirasai dalam masa seminggu...walla...cepat kan...he3...

*selamat diambil oleh suami, isteri dan ibu menyusu.
*wanita hamil dilarang sama sekali

Tapi ada byk vitamin E di pasaran.. nak beli yg mana satu?
Ambillah vitamin E yang asli ,cuba cek labelnya pada botol - alpha tocopherol dan pastikan vitamin E itu beserta sekali unsur selenium agar penyerapan berlaku dengan lebih baik.

Suhaila Abu Bakar
SID 974961
013-7095441

No comments:

Post a Comment

Komen lelaju lepas baca..tq..muahhh!!

Nuffnang Ads