Saturday, January 24, 2015

Peluang ke dua

Tak semua orang bernasib baik memiliki kulit segebu bayi bila meningkat dewasa...

Perubahan hormon ketika meningkat remaja menyebabkan pertumbuhan jerawat, jeragat dan sel kulit mati serta warna kulit yang bercapuk...

Kosmetik hanya menutup cela yang ada.

Pengambilan vitamin kulit merupakan bonus terbaik untuk memiliki kulit seperti bayi semula..

Saya tak terkecuali memghadapinya...memiliki kulit kombinasi...berminyak di zon t..dan kering dibahagian pipi...

Kulit tak berjerawat tapi..bila dh tumbuh..memang sukar nak baik..ambil masa berbulan2..bila dah baik kesan jerawat jadi hitam..

Kisah cinta saya dengan dalysha bermula di pertengahan Disember 2014...perkenalan yg sungguh singkat membuat saya terus jatuh hati n ingin memilikinya...

2 hari selepas tu..dia milikku...alhamdulillah...itu lah Dalysha Whitening Kolagen...

Disiplin yg tinggi menghasilkan result yg lumayan..hasilnya...tona kulit makin serata...kulit lembab dan bersinar...

Saya masih terus mengambil vitamin c shaklee sebagai makanan kulit saya yang semakin merosot nilai kolagennya...

Beri peluang kedua untuk kulit sihat berseri...jangan biar di mamah usia...Berminat untuk mencuba dalysha dan vitamin c shaklee...

hubungi saya 013-7095441

1 comment:

Komen lelaju lepas baca..tq..muahhh!!

Nuffnang Ads