Wednesday, June 4, 2014

Pilihan Cinta Hati


Alhamdulillah, dalam kesibukkan anak bujang ni dengan xtvt di MRSM, JB, dapat jugak Anugerah Pengetua .Terima kasih sayang. Tak dinafikan dia blum biasa dengan kehidupan di asrama...mengejar masa untuk buat xtvt di sana..tapi sebagai ibu saya cuba bagi yang terbaik sebab anak2 saya bukan kategori pandai semulajadi..

Untuk Aiman, one and only anak teruna saya bekalkan mealshakes, vitamin c, ostematrix dan omega..walau sesibuk mana pun dia saya tetap suruh dia jangan miss amik semua supplement tu..budak2 ni kalau x disuruh memang dia takkan makan punya..untuk apa saya bagi semua tu?..

Mealshakes : sarapan yang pantas dan mengenyangkan serta penuh dengan vitamin dan zat yang diperlukan...ini sebagai backup kalau dia tak sempat ke dewan selera..

Vitamin C : menguatkan antibody dia dan merawat kulit yang berjerawat

Ostematrix : sumber kalsium yang hebat, bila cukup kalsium dia akan dapat tidur yag berkualiti walaupun hanya tidur 5 jam sehari. Lg pun nk tinggi katanya...ha...so rerajinlan telan ostematrix tu yer

Omega : sudah tentu untuk mengawal asma dia dan sumber DHA yang terdapat dalam Omega Guards tu membantu sel2 otak dia berhubung dengan lebih baik.





Sentiasa berdoa agar anak2 tak mensia2kan anugerah yang telah Allah berikan kepada mereka. 


SUHAILA 013-7095441


No comments:

Post a Comment

Komen lelaju lepas baca..tq..muahhh!!

Nuffnang Ads