Friday, February 28, 2014

Vitamin cinta suami isteri

Berita baik kepada En. Suami yang selalu tewas atas sebab2 yang anda sendiri ketahui...pengambilan secara konsisten membantu mengembalikan nostalgia seperti baru2 kahwin dulu...

RAIKAN CINTA bersama isteri tersayang dengan set yang sihat,semulajadi dan berkesan...

~Mengelakkan mati pucuk
~Meningkatkan bilangan sperma
~Meningkatkan daya tumpuan
~Mengembalikan tenaga
~Mengelakkan cepat letih dan lesu




Lelaki tidak terkecuali dalam menghadapi pelabagai masalah kesihatan seperti penyakit jantung, penyakit kencing manis, obesiti, strok dan banyak lagi.

Ada di antara mereka yang mengalami perubahan hormon seawal usia 30 tahun yang membawa kepada masalah kesihatan yang rumit dalam hidup mereka seperti :

-mati pucuk
-pembesaran prostat
-kelesuan
-kurang tenaga dan stamina

Set Men's Vital Health Shaklee membekalkan nutrisi terbaik unutk kesihatan lelaki.

Kebaikan:
*memelihara kesihatan prostat
*meningkatkan kecergasan dan kesihatan badan
*memelihara jantung yang sihat
*membantu mengekalkan tekanan darah normal
*mengawal tahap kolesterol yang sihat




Hubungi saya untuk keterangan mengenai produk, konsultasi percuma sepanjang hayat ..

Suhaila 013-7095441



Assalamualaikum..salam Rabu..


Harini nk share tentang manfaat yang saya dah dapat untuk keberapa kalinya ..ha3...


Saya mula period setelah Mimie berusia setahun 2 bulan...ini adalah kerana dia full breast feed, masa ni saya ambil Alfalfa dan ESP untuk mendapatkan susu badan yang berkualiti... selepas tu x period selama 3 bulan..saya demam sehingga 2 minggu, simptom2 kehamilan tu mmg ada...OMG..hati mula risau sebab saya x ambil apa-apa kaedah pencegahan kehamilan...fuhhh..panic jugak ni...tiga kali buat UPT test...negative......hati resah lagi sebab anak sulung dulu pun test kali ke lima baru confirm pregnant..




Saya tanya "ibu" Shaklee saya, dia kata itu adalah krisis penyembuhan, saya kuatkan semangat dan teruskan juga makan supplement tu...alhamdulillah sebulan lepas tu..saya period tp tak tetap...kadang ujung bulan dan kadang pertengahan bulan. Pada saya tak pelah asal keluar dan saya...he3...





Status kawan kawan yang mengambil vitamin E mengoncang iman untuk mencuba..iyalah..dorang kata kulit lembab dan gebu...orang pompuan mana leh dengar produk untuk kecantikkan ni..mesti melonjak2 nak beli..saya x terkecuali...

Ni dah masuk bulan kedua amik vitamin E..dan kesannya...pori2 semakin mengecil...sampai ada yang tenung macam nak makan..n cakap..eh..liang pori awak kecik ek..huh..kembang kecut ar..tu yang semua liang kecik..kihkihkih...

Ok, selain tu period dah back to normal n pengalirannya pun lancar..badan pun rasa segar..dan semestinya..kulit pun makin berseri..tak pakai make up pun rasa confident jer...memula makan tu mmg lah kulit bibir mengelupas nak senyum pun sakit ...sakit wooo...now x lagi...


.

Sekian, 
Eh, dah habis???blum...byk lagi nk share nie...tp nk siapkan kerja rumah  ..see yaaaaa





No comments:

Post a Comment

Komen lelaju lepas baca..tq..muahhh!!

Nuffnang Ads